Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Μάτια μου

Ποια να είναι άραγε η απόλυτη και αγνή αγάπη; Όταν η σημαντικότερη από τις αισθήσεις μας, η όραση είναι απούσα πως αγαπάμε; Μπορεί κάποιος να ερωτευθεί και ν΄αγαπήσει με τα μάτια της ψυχής; Μήπως σε αυτήν την ιδιαιτερότητα βρίσκεται το μυστικό γι΄αυτό το απόλυτα αγνό και καθαρό συναίσθημα;

Επειδή ο δρόμος της ζωής δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα και οι τρικλοποδιές είναι αναπόφευκτες, πόσο σημαντικός είναι άραγε ο ρόλος της συγχώρησης;

Δεν θα έλεγα ότι το "Μάτια μου" διαπραγματεύεται μόνο μια ιστορία αγάπης. Είναι η ιστορία ζωής κάποιων ανθρώπων που ίσως οι αδυναμίες τους σε συνδυασμό με τραγικές συμπτώσεις τους έφερε κοντά.. Η διαπίστωση που έκανα ως αναγνώστρια, ότι η πανέμορφη κοπέλα που η φύση δεν την στιγμάτισε με καμιά ατέλεια, κατέληξε να μισεί τον εαυτό της και την τυφλή και μέτρια σε εμφάνιση αδελφή της, επειδή η μάνα τους της είχε λίγο περισσότερη αδυναμία, με συντάραξε. Πόσα λάθη είμαστε ικανοί να κάνουμε ως γονείς..

Και όταν πληγωνόμαστε, επιβάλλεται να συγχωρούμε; ποιος ο ρόλος του περιβάλλοντός μας, όταν η πληγωμένη μας περηφάνεια δεν μας αφήνει να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις; και δεν αφήνουμε ούτε στον ίδιο τον χρόνο περιθώρια να μας γιατρέψει;

Βέβαια τον τελευταίο λόγο τον έχει πάντα η ίδια η ζωή. Πιστεύω ότι το κάθε μας πάθημα ακολουθείται από ένα μάθημα ζωής, γεννιόμαστε με πάθη και αδυναμίες και πεθαίνουμε σοφότεροι. Οι ψυχές παιδεύονται διαρκώς, έρχονται, φεύγουν, ξανάρχονται..μέχρι να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους.

Άλωστε ποιο θα ήτανε το νόημα της ζωής όταν όλα θα ήταν τέλεια και όμορφα..

Είναι ελάχιστα τα βιβλία που μ΄έκαναν να κλάψω, το "Μάτια μου" της Μαρίας Τζιρίτα είναι ένα από αυτά, κατάφερε να με συγκλονίσει στην κυριολεξία όπως και χιλιάδων αναγνωστών της. Είμαι σίγουρη ότι είναι βαθιά γνώστρια της ανθρώπινης ψυχής και ξέρει να "παρατηρεί" τους γύρω της και να εμβαθύνει τα συναισθήματά τους.
Γλυκιά μου Μαρία σ΄ευχαριστώ..

7 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Κι εγώ σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου, για την ευαισθησία αλλά και την καλοσύνη σου... Φιλάκια καλή μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ.ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΣΗ.ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

Maria Tzirita είπε...

Κατερίνα μου, επικοινώνησα με τον Ψυχογιό για το θέμα του παιδιού της αγάπης που δε βρίσκεις κι η απάντηση είναι:
"ΟΙ ΕΨ συνεργάζονται με ΟΛΑ τα βιβλιοπωλεία Ελλάδας και Κύπρου. Αν τους έχει εξαντληθεί προσωρινά κάποιος τίτλος, μπορείτε να τους τον παραγγείλετε για να σας το φέρουν. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να τον παραγγείλετε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά από τις ΕΨ."
Στο έγραψα και στο μπλογκ μου βέβαια αυτό, μπορείς να το παραγγείλεις από το σάιτ τους και μάλιστα ενυπόγραφο! Φιλάκια και πάλι!

katerina είπε...

Μαρία μου το βρήκα τελικά σε μικρότερο βιβλιοπωλείο (στα μεγάλα γιοκ), να σαι καλά!
Φυσικά τα θέλω ενυπόγραφα αλλά θα περιμένω να κατέβεις εδώ!
Ευχαριστώ και πάλι για τον κόπο σου.

Unknown είπε...

εν το ηξερα αλλά τωρα θα τρέξω να το παρω..το θέμα που λες πού με ενδιαφερει.....σε ευχαριστω πολύ για την ενημέρωση...


κατα την γνωμη μου πριν το διαβασω
η δυναμη την αγάπης βρίσκεται πάντα στην αλήθεια αυτής....
νάσαι καλά ωραία ανάρτηση

katerina είπε...

homemade στο προτείνω ανεπιφύλακτα.Είσαι καλά; είδα αλλαγές στο "σπίτι" σου.

D.Angel είπε...

Πρέπει να ναι πολύ καλό!
Θα κοιτάξω να το διαβάσω μόλλις βρώ χρόνο!Την καλησπέρα μου φιλενάδα!